مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه مفصل با ماروتـا

مصاحبه مفصل با ماروتـا

مدیر ورزشی یوونتوس ، جوزپه ماروتا ، امروز صبح مصاحبه ی مفصلی با رادیو آنکیو اسپورت داشت . مصاحبه ای که حول موضوعات مختلف صورت پذیرفت .

عملکرد فوق العاده

" پشت تمام این موفقیت ها ، تمرین و سعی و تلاش با جزئیات فراوان به ازای هر دقیقه فعالیت است . این از توانایی کونته است که به خوبی بین منتقل کردن تجربیات فوتبالی خود و مدیریت گروه تعادل خوبی برقرار کرده و این مسئله موجب شده تا او تیم را برای تمامی بازی ها به تهییج وا دارد "

" همچنین سازماندهی خوب مدیریتی تیم به عنوان پس زمینه ی موفقیت ها است ؛ یوونتوس بزرگ است چون تاریخ فوق العاده ای دارد و در آن حس تملک خانوادگی وجود دارد "

" آندره آ آنیلی دارای فرهنگ فوتبالی خوبی است ، او حضور در رختکن تیم و جو آن را از کودکی تجربه کرده و این به او کمک می کند تا در مدیریت خود بهترین شرایط ممکن را ایجاد کند "

فیرپلی مالی

" فوتبال باید یک فعالیت با اقتصاد پایدار باشد ، فعالیتی که ضرردهی را به حداقل می رساند . فیرپلی مالی باید به مانند یک تذکر جدی برای مدیرانی باشد که ارقامی دور از رقم کسب شده در باشگاهشان را خرج می کنند و مبالغ بسیار زیادتری از قوانین و منطق خرج ترنسفر بازیکنان می کنند "

پول پوگبا

" پیش از این و در تاریخ ، یوونتوس باشگاهی "خریدار" بوده و به ندرت در کسوت "فروشنده" فعالیت کرده است . ما می خواهیم با قدرت گروه کنونی را حفظ کنیم و بنا بر احترام به پیشینه ی باشگاه ، در حال حاضر ، با کمال احترام ، به روی تیم های خواهان این ستاره پنجره ی انتقال را بسته ایم ! "

کلودیو مارکیزیو

" کلودیو از هشت سالگی پیراهن این باشگاه را به تن کرده و به تیم عشق می ورزد ، خون بیانکونری در بدن او جاری است . او به خوبی می داند که تیم برای به زمین رفتن از 11 بازیکن تشکیل می شود و یک بازیکن گاهی کمتر و گاهی بیشتر به میدان برود . مارکیزیو یک حرفه ای به تمام معنا است و به عقیده ی من ، در آغوش کشیدن کونته توسط او در انتهای دیدار با کالیاری معین کننده ی هر آن چیزی است که وجود دارد "

آندره آ پیرلو

" او یوونتوس را خانه ی خود می داند . آندره آ با رئیس باشگاه ملاقات داشته و من نیز با او مذاکراتی داشته ام . ما تقریبا از شرایط و اتفاقات مثبت در فوریه مطمئن هستیم "

آنتونیو کونته

" از زمان حضور کونته ، ما دو اسکودتو ، دو سوپر کاپ و رسیدن به یک چهارم نهایی جام باشگاه های اروپا را تجربه کرده ایم و او تیم قدرتمندی ساخته است . کونته یکی از بهترین مربی های حال حاضر دنیا است و تا جایی که محدودیت های حال حاضر ایتالیا اجازه می دهد با تیم پیش رفته است "

" من می خواهم به همگان یاد آوری کنم که یوونتوس تیمی با افتخارات غنی است . تیمی که هم اکنون در حال بازسازی است و اعتبار خود را بازیابی کرده است و ما می خواهیم در آینده موفقیت های بیشتر و بزرگ تری به دست آوریم . رسیدن به موفقیت با شرایط اقتصادی کنونی ، نشان از بلوغ کامل تاکتیکی کونته و تیم تحت رهبری او است . از این بابت تیم ما سطح بالای خود را نشان داده است . در نتیجه من امیدوارم که کونته برای یوونتوس ، مانند فرگوسن و ونگر برای منچستریونایتد و آرسنال باشد "

سری آ

" بین تیم اول و آخر جدول اختلاف بسیار زیادی وجود دارد . نه فقط از نظر امتیازی ، بلکه از نظر کلاس فوتبالی که ارائه می شود . از نظر تکنیکی و کلی ، لیگ دچار ضعف شده ، اما تیم های برتر و رده ی بالای ایتالیا ، توان رقابت با بهترین های اروپا را دارند. "

تاریخ سازی

" بردن سومین اسکودتو یک موفقیت تاریخی است . باشگاه ، تیم و سرمربی از این هدف گفته اند و با وضعیت موجود این هدف در دسترس است . اما چیزی که اهمیت دارد این است که ما در طول نیم فصل اول بسیار خوب کار کرده ایم و با برتری نسبت به رُم در جایگاه نخست هستیم ، اما ممکن است که شرایط نیم فصل دوم برای رم این گونه رقم بخورد و رم وضعیتی بهتر از ما در پایان لیگ داشته باشد "

" به علاوه ، رم تنها بر روی دیدار های داخلی تمرکز دارد ، اما ما و ناپولی باید در لیگ اروپا نیز حضور داشته باشیم و این به معنی جلسات تمرینی و مسابقات بیشتر است . برای مثال ما 5شنبه 27 فوریه در ترکیه به مصاف ترابوزان می رویم ، جمعه به ایتالیا برمی گردیم و یک شنبه بازی سختی مقابل میلان خواهیم داشت . دیگر نکته ی قابل توجه تعداد بالای ملی پوشان تیم است . همه ی این ها نشان دهنده ی اهمیت مدیریت درست در رابطه با مسائل روانی و فیزیکی است . "

آینده ؟

" ما باید به آینده نگاه کنیم و به نتایج کنونی بسنده ننماییم . انجام چنین کاری مستلزم برنامه ریزی ، استراتژی و همینطور سرمایه گذاری روی جوانان است . من بسیار خوش شانس هستم که همکاری چون فابیو پاراتیچی دارم ، کسی که در ارتباط با استعداد یابی تیم نیز همکاری می کند و در نتیجه ی فعالیت های این گروه بازیکنی چون براردی کشف می شود "

" در کنار براردی و در سری آ جوانان دیگری چون ایموبیله ، گابیادینی ، سورنسن ، زازا و مارونه نیز حضور دارند . اگر بعضی از آنها در تملک کامل ما نیستند ، اما نیمی از مالکیت آنها از آن یوونتوس است و در کنار آنها جوانان آینده دار دیگری در دیگر لیگ های اروپا و سری بی نیز حضور دارند . آنها نقش مهمی به عنوان اساس یک تیم متشکل از جوانان و با تجربه ها ایفا خواهند کرد و اسکلت یک تیم ایده آل را می توانند بسازند "

" در رابطه با براردی ، کمی عجولانه است که با اطمینان بگوییم که او یکی از بازیکنان فصل آینده ی یوونتوس است . او 19 سال دارد و پیراهن یوونتوس بار زیادی را برای یک جوان ( حتی با استعداد ترین آنها ) می آورد و ممکن است که تاثیر منفی روی عملکردش بگذارد . ما وضعیت او را ارزیابی می کنیم و بنا بر پیشرفت او و نیازهای خود ، تصمیم گیری خواهیم کرد "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: